loading...
سایت تفریحی و سرگرمی بروز
با ما بروز باشید

زودگـــــذر|ZoOdGoZr 

 به رســانه تفریحی و سرگرمی بروز  خوش آمديـــــــــــد
براي حمايت از سايت و زحمات مديران لطفا در سايت عضو شويد
هنگام عضویـــــــت یک پیام خصوصی برایتان ارسال میشود ، حتما مطالعه نمائید

  فعاليت رسانه تفریحی و سرگرمی بروز فقط در زمينه تفریحی و سرگرمي ميباشد 

http://up.kanganghods.ir/Bener/talar.gif
http://up.kanganghods.ir/Bener/adress_etelaee.gif
http://up.kanganghods.ir/Bener/edea_.nmikonim.png

پل های ارتباطی سایت:

beroouz.3de.ir beroouz.dde.ir   beroouz.fay.ir  beroouz.orq.ir beroouz.co1.ir   

http://uploadpa.com/beta/12/6h07vnpkeq5ogbehiyzb.gif 

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
شهر وان ترکیه 2 396 shayan1370
تنگه چاهکوه در قشم 2 402 shayan1370
شهر سرسبز و زیبای گوانجو 2 269 shayan1370
کارت به کارت 0 59 nadi888
دریافت هزینه در اینستاگرام با درگاه پرداخت 0 50 masoudfn
درب ضد حریق چیست؟ 0 71 saliandoor
طراحی دکوراسیون 2 132 saliandoor
پوستر های زیبا ویژه ایام محــــرم 2 536 shayan1370
مزایای ساخت سایت صنعتی 16 462 shayan1370
خرید ممبر اجباری 14 354 shayan1370
تبلیغات در پیج اینستاگرام، بازدهی بالا هزینه کم 9 274 shayan1370
افزایش ممبر تلگرام 5 124 shayan1370
غواصی در آب های شگفت انگیز کیش 2 352 shayan1370
لوازم استخر 1 171 zahra71
پیامک های عاشقانه برای گفتن صبح بخیر 1 345 dgmmzit
پیامک های احساسی زیبا در پاییز 1 198 dgmmzit
آژانس دیجیتال مارکتینگ 0 77 dgmmzit
طراحی پست اینستاگرام 0 80 dgmmzit
هنرمندی زیبا با اجزای ساعت 3 299 dgmmzit
تفریح در سنگاپور 1 224 dgmmzit
پیست اسکی معروف و مجهز گودائوری در گرجستان 1 229 dgmmzit
داستان جالب و آموزنده ی هیزم شکن 1 175 dgmmzit
تصاویری ازخلیج فانگ نگا پوکت 1 293 dgmmzit
طراحی لوگو در مشهد 0 73 dgmmzit
دکوراسیون آنلاین 2 156 shayan1370
عکس های زیبا از منظره های پاییزی 1 447 dgmmzit
قلعه تاریخی نادری قشم 1 327 dgmmzit
تصاویر از آبشارهای زیبای خراسان رضوی 1 351 dgmmzit
عکس های سریال دختـــران حـــوا 1 468 dgmmzit
عکس های جدید و قدیم ابوالفضل پور عرب 1 495 dgmmzit
Mohammad mahdi بازدید : 346 نظرات (0)

تایلند دارای شهرهای گردشگری زیادی است . در سفر به تایلند به هر جای آن بروید ، کلی خوش بهتون میگذره و خاطرات زیادی واسه تعریف کردن خواهید داشت . جنگل های سرسبز و وسیع ، آبهای نیلگون ، اقامتگاه های لوکس ، فرهنگ غنی و پربار و غذاهای به یادماندنی و خوش طعم تایلندی . شهرهای تایلند با صدها سال قدمت همچنین فرهنگ خود را حفظ کرده اند . در ادامه مهمترین شهرهای گردشگری تایلند را معرفی کرده ایم . با ما همراه باشید . 


1. پاتایا

شهر ساحلی محبوب که طیف وسیعی از فعالیت ها ، استراحتگاه ها و شب زنده داری ها در خود جای داده است . پاتایا در 150 کیلومتری جنوب شرق بانکوک قرار دارد و میزبان ورزش های آبی همجون موج سواری ، غواصی ، سفرهای با قایق به جزایر اطراف و همچنین تفریحاتی نظیر پریدن با طناب از ارتفاع ، چتربازی و موی تای (بوکس تایلندی) می باشد .

دیدنی های تایلند

 

2. بانکوک

شهری با جذابیت های باستانی و چشم انداز مدرن . بانکوک پایتخت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، آشپزی و معنوی تایلند است . این شهر به علت داشتن کانال های متعدد که به رودخانه چائو پرا متصل می شوند ، به “ونیز شرق” شناخته شده است . کروز در چائو پرا ، گشت و گذار در بازار شناور و بازدید از جاذبه های تاریخی فراوان از دلایل جذب گردشگران تور تایلند به سمت بانکوک است .

دیدنی های تایلند

 

3. پوکت

به غیر از زیبایی های طبیعی ، ترکیب سواحل فوق العاده ، جنگل ها و مکانهای غواصی مشهور جهان ، پوکت یک گنج از معماری چین و پرتغال است . این شهر با داشتن هتل های لوکس و استراحتگاه های ساحلی و زندگی شبانه پر جنب و جوش از شهرهای محبوب تایلند است و مراکز خرید متعدد و چشمه های معدنی از دیگر جاذبه های پوکت هستند  .

دیدنی های تایلند

 

4. چیانگ مای

چیانگ مای سرزمین عجایب فرهنگی و طبیعی با تنوع قومی و جاذبه های فراوان که در شمال تایلند واقع شده است . این شهر یکی از معدود مکان هایی است که در آن ممکن است هر دو فرهنگ تایلندی تاریخی و مدرت را لمس کنید . معابد زیبا ، برنامه های فرهنگی ، غذاهای خوشمزه و مناظر خیره کننده از دلایل محبوبیت چیانگ مای هستند .

دیدنی های تایلند

 

5. ساموئی

ساموئی دومین مقصد محبوب در بین گردشگران است . این جزیره بزرگترین جزیره در مجمع الجزایر در بین بیش از 80 جزیره است . ساموئی بهشت قایقرانی است . با اینکه فقط در چند ساعت می توانید با موتور و یا ماشین کل جزیره را بگردید ، ولی این جریزه به اندازه کافی تفریحات ساحلی و جاذبه های گردشگری دارد که می تواند روزها شما را سرگرم کند . این شهر با داشتن سواحل افسانه های و همچنین رستوران های بین المللی مورد تحسین همگان است .

دیدنی های تایلند

 

6. جزیره کرابی

کرابی استانی است در سواحل آندامان در جنوب تایلند . شواهد باستان شناسی نشان می دهد که کرابی بین 25 هزار تا 35 هزار سال پیش قدمت دارد . چشمه های آب گرم ، پناهگاه حیات وحش ، غارهای دریایی ، صخره های مرجانی ، زندگی دریایی ، صخره های سنگ آهک مورد علاقه سنگ نوردان جهان و همچنین پارک های ملی از جاذبه های کرابی هستند .

دیدنی های تایلند

 

7. چیانگ رای

چیانگ رای ، پایتخت قدیمی شاه لانا ، استانی است که از شگفتی های فرهنگی و طبیعی پر است . ویرانه های شهرک باستانی و زیارتگاه بودایی با منظره کوهستانی از جمله جاذبه هایی است که این شهر را محبوب کرده است . کوه پیمایی در جنگل چیانگ رای تجربه ای وصف ناشدنی است . همچنین می توانید کوه های شمالی را از طریق مسیرهای مختلف پیاده روی کشف کنید . در این پیاده روی ها به روستاهایی بر می خورید که قبایلی زندگی می کنند که سبک زندگی سنتی خود را حفظ کرده اند .

دیدنی های تایلند

 

8. فرا ناخون سی آیوتایا

آیوتا یکی از برجسته ترین و باشکوه ترین شهرهای تایلند است که در 86 کیلومتری شمال بانکوک است . این شهر یکی از بزرگترین شهرهای جنوب شرق آسیاست . این منطقه در حدود 417 سال قدمت دارد . بسیاری از ویرانه های تاریخی در این شهر بازسازی شده اند و از بناهای میراث جهانی یونسکو هستند . معماری آیوتا بسیار شگفت انگیز است و یکی از پرگردشگرترین مناطق تایلند به شمار می رود .

دیدنی های تایلند

 

9. هوا هین

هوا هین یکی از شهرهای ساحلی پر رفت و آمد در خلیج تایلند است که بسیار مورد توجه زوج ها و کسانی است که با خانواده سفر می کنند . این شهر در جنوب تایلند در 260 کیلومتری بانکوک قرار دارد . از سال 1920 اینجا مورد توجه پاردشاهان قرار گرفت که با ساخته شدن قصر سلطنتی در آن توجه خاندان سلطنتی را به خود جذب کرد . از جمله جاذبه های این دهکده ماهیگیری می توان به آب و هوای بسیار مطبوع ، ورزش هایی همچون اسب سواری و گلف و همچنین شنا در سواحل هستند .

دیدنی های تایلند

 

10. می هنگ سان

می هنگ سان یکی از استان های شمالی تایلند است که بخاطر طبیعت زیبایش شناخته شده است . رشته کوه های بلند و جنگل های سرسبز در حدود 80 درصد این استان را پوشش داده است . زیبایی های طبیعی فراوان ، آبشارها ، چشمه های آب گرم ، غارهای داخل کوه ، روستاهای قبیله ای ، کوه پیمایی ، پارک های ملی و همچنین معابد زیبا از دلایل محبوبی این منطقه می باشد .

دیدنی های تایلند

 

11. شهر قدیمی سوخوتای

سوخوتای شهری باستانی در تایلند است که از میراث جهانی یونسکو به شمار می ورد . این شهر در 427 کیلومتری بانکوک قرار دارد و به گردشگرانی که به تاریخ و جاذبه های باستانی علاقه دارند توصیه می شود . این شهر جاذبه های فراوانی دارد .

دیدنی های تایلند

 

12. جزیره کوه چانگ

کوه چانگ دومین جزیره بزرگ تایلند است که یکی از مقاصد گردشگری تایلند می باشد . پارک بزرگغواصی،کمپینگ ، پیاده روی و جنگل های وسیع ، این جزیره را برای خانواده های رویایی ساخته است . سفر به این جزیره و اقامت در آن بسیار مقرون به صرفه است . کوه چانگ و جزایر نزدیک آن یک پارک ملی را تشکیل می دهند که برای فعالیت هایی چون غواصی با لوله اسنورکل ، غواصی پیشرفته ، چادر زدن و گردش در جنگل بسیار مناسب هستند . اما جاذبه های اصلی این جزیره شامل نواحی ساحلی ، آبشارها و جزایر همسایه آن می باشند .

 

منبع:

http://www.makanbin.com/

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آنچه که از دنیای علم، گردشگری و تازه های فن آوری نیاز است را می توانید در اینجا بیابید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

    درصد سئو سایت

    Your Widget for beroouz.rzb.ir is Ready!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1134
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 84
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 324
  • بازدید ماه : 2,050
  • بازدید سال : 42,220
  • بازدید کلی : 1,845,006
  • کدهای اختصاصی